czwartek, 19 lipca 2012

Co słychać w ogródku?

Zdjęcie poniżej zostało zrobione w maju.




Z pięknych, malowniczych i jakże delikatnych  białych kwiatków, za sprawą pracowitych pszczółek, pojawiły się jabłka, te najwcześniejsze...sporo z nich spada zanim dojrzeje, ale te, co dojrzeją na drzewie, są pyszne:)


 

Tymczasem  porzeczki już  zjedzone.  Lubicie?  Tak? Nie?


     

   

Moje ulubione to czarne. Lubie je za ich ciekawy smak i aromatyczny zapach. Dojrzałe w słońcu są słodkie... i mają mnóstwo witaminy C.

...

Dzisiaj miałam bardzo letni sen. Otóż, planowałam kupić sobie białą bluzkę, bez rękawów, taką na prawdziwe upały.

We śnie było jak najbardziej upalnie, słońce świeciło, szykowałam się do wyjazdu.

Na jawie jest lato, oczywiście, ale w ostatnich dniach nie za bardzo nas rozpieszcza. Czekam na takie prawdziwe... letnie.

Pocieszające wieści do mnie dotarły; ma być cieplej i słoneczniej. I tego się trzymać:)


Życzę udanego weekendu:)

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam czarne porzeczki...kiedy je jadlam... juz nie pamietam!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością bym się podzieliła:)) Pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  2. Mam kilka krzaków czarnych porzeczek, to moje ulubione :) W tym roku zrobiłam porzeczkowy dżem i sok... przypomną w zimie trochę lata.

    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z łakomstwa zjadłam wszystkie:) a szkoda, mogłabym, tak jak Ty Ado, wspominać letnie dni:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. porzeczki..tego lata poznałam ich zbawienną,sielską moc:)zostały już tylko te zamrożone,z których niedługo poczynię dżem;)a, jabłuszkami też mogę oko nasycić,tylko ubolewam nad ich brakiem we własnym ogrodzie,no cóż,sąsiedzi za płotem;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dobrze mieć sąsiada:)) Jabłuszkowy sezon już się zaczął, ja też cieszę wzrok ich widokiem, a jeszcze mocniej swoje podniebienie:) Dżemu porzeczkowego zazdroszczę. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń

Miło mi, że zaglądasz na mojego bloga. Pozdrawiam serdecznie:)