niedziela, 17 marca 2013

Dzień w kolorze snu

Miewam często sny.
Czasem bez treści...
Dzisiejszy  był wypełniony tylko kolorem;
Żadnych postaci, żadnych zapamiętanych elementów,
tylko otaczający (mnie) kolor.

Wracam do snu myślami jeszcze długo

Barwa otacza mnie przez cały dzień
A myśli wędrują gdzieś ponad rzeczywistość.
I nie dlatego, że dociekam,
to mimochodem, zupełnie nieoczekiwanie,
jakiś obraz przypomina mi snu godziny ( a może minuty?)

Miewam sny.
A po nocy...
w barwach snu jest mój dzień.
Dziś był energetyczny, ciepły i całkiem przyjemny.


Kolor ze snu miał barwę przypominającą dojrzałe dębowe liście a może delikatne płatki wiosennych bratków?... Oba piękne!



O proszę, i dzień zakończył się tym kolorem... 



Pozdrawiam serdecznie:)

32 komentarze:

  1. ... i trzeba wstac, zbudzic sie z sennych marzen, aby je zaczac realizowac...
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstać i zbudzić się nie jest trudno. Rzeczywistość nie dsaje za długo marzyć:)
      Pozdrawiam Judytko

      Usuń
  2. Może następny będzie "Dzień w kolorze śliwkowym"?
    http://www.youtube.com/watch?v=AkpWVJG0y50
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliwki są jesienne, ale kto wie, zdarzyć się może wszystko.
      Dziękuję za odwiedziny i piosenkę:)

      Usuń
  3. Żyj kolorowo!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, Ty też. W kolorach żyje się przyjemniej.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  4. Chyba to miło mieć sen wypełniony kolorem. Chciałabym mieć sen zielony, bo tęsknię za wiosną.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, tak dużo o wiośnie myślisz, jest nadzieja i na sen w kolorze zielonym.
      Pozdrawiam ciepło*

      Usuń
  5. A mówią, że kolorowych snów nie ma... Nieprawda, też śnię kolorowo, a czasem nawet czuję zapachy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nas już dwie:).
      Teraz nie mogę sobie przypomnieć czy miałam pachnący sen, ale na pewno miałam sen, w którym jadłam ciasto i smak tego ciasta mogłam opisać.Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. ja też śnię kolorowo, ale nie tak pięknie jak ty. u mnie jest to po prostu kolorowy film.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są sny, z których pamiętam, że coś się działo, ale nie pamiętam żadnych kolorów, trudno mi jest sobie przypomnieć osoby, miejsce. Ale miewam takie jak wspomniane przez Ciebie Ewo,
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Dużo tej bieli wokół nas to sny kolorowe:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzisiaj jeszcze dosypało. Wszędzie biel. Pozdrawiam Reniu*

      Usuń
  8. Natomiast dzisiaj na całej połaci biel, biel i biel...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, i wciąż dosypuje. Ale to już niedługo.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  9. I takich snów powinno być jak najwięcej. Kolorowych, radosnych, pięknych. Rzeczywiście, może to odwrócenie tego co za oknem. A u mnie biel, biel, biel. Tez liczę na takie sny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbyszku, może miewasz, tylko ich nie pamiętasz? Pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Lubię kolorowe sny, bo zdarzają się rzadko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, takich w kolorze, nie doświadczam za często.
      Pozdrawiam*

      Usuń
  11. Pozdrawiam i ja. Miewam sny, ale radlo. Ostatnio śniła mi się moja mama i nasze wakacje dziecieće. To raczej łzy mi sie w oczach pokazały, że czas tak szybko zleciał i dzieciństwo jest za mgłą.
    Pozdrawiam niestety zimowo
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki sen i mnie by wzruszył.
      Pozdrawiam Vojtku

      Usuń
  12. Pięknie kolorowo śniłaś i tak fajnie się obudzić po tak pięknym śnie , świat jest kolorowy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że miły sen nastraja pozytywnie na cały dzień.
      Pozdrawiam ciepło*

      Usuń
  13. Piękny miałaś sen i pięknie o nim napisałaś :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miły nastrój jest po takim śnie:)
      Pozdrawiam ciepło*

      Usuń
  14. Piękny sen to dobry sen. Może teraz będziesz śnić na zielono? Może się sprawdzi... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie... Śnijmy, oby miło:)
      Pozdrawiam Ewo:)

      Usuń
  15. Lubię tu wracać od czasu do czasu. Zawsze coś fajnego się przeczyta. Jak ubierać myśli w słowa wiesz, i to zawodowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam tego komentarza. Pozdrawiam Aniu:)

      Usuń

Miło mi, że zaglądasz na mojego bloga. Pozdrawiam serdecznie:)