poniedziałek, 28 marca 2016

Nad jeziorem...

Wspomnienia...
spoglądając na zdjęcia, każde jedne to wspomnienie... 
Za mną kolejny spacer zapisany w pamięci,
ten miał być początkiem sezonu wiosennego.
Jeszcze tydzień do astronomicznej wiosny  
zamarznięte częściowo jezioro,
i poszukiwania pąków ... skończyły się na dokarmianiu łabędzia.
pąków nie było, łabędź czekał...
ale w powietrzu dawał się wyczuwać ten ożywczy zapach,
do uszu docierały znajome dźwięki ptasiego poruszenia wśród gałęzi drzew...
To oznaki, że wiosna tuż, tuż... a może już...:)

Życzę, by wiosna przyniosła jak najwięcej radości i spełniała marzenia.
Pozdrawiam wiosennie!


20 komentarzy:

  1. Wiosna już jest! Poświąteczne pranie suszy się na balkonie - sezon balkonowy rozpoczęty!
    A łabędź oczekuje na kolegę bociana, widać to w jego oczach:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W oczach wszystko widać jak na dłoni:)
      Tak, to suszenie na powietrzu nawet w zimę praktykuję, ale wiosną to zupełnie co innego.
      Pozdrawiam Cię Bet wiosennie.

      Usuń
  2. Wiosna już przyszła. Na Twoich zdjęciach widać ją doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, klimat już zdecydowanie wiosenny:)Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Och jakie fantastyko fotki, a ten łabędź mnie rozbroił, bo on już czuje wiosnę.:)
    Pozdrawiam serdecznie.
    PS.
    Tym razem zapraszam Cię tu:
    http://pomysly.blog.onet.pl/2016/04/01/moje-plecionki-takietam-ki/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Jaguś, ten łabędź taki wiosenny:) Pięknie się prezentował!
      Dziękuję za zaproszenie, zajrzę niebawem, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Dziś rano z radością zauważyłam, że niektóre drzewa na moim osiedlu okryły się białym kwieciem, choć w tym tygodniu jest dość zimno.
    Uwielbiam zdjęcia łabędzi, bo to piękne ptaki, majestatycznie poruszające się po wodzie.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz więcej rozbudzonych pąków, myślałam, że na razie liście budzą się ze snu, a tu niespodzianka, drzewa zaczynają również kwitnąć.
      Coraz piękniej będzie,
      pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Piękne wodne fotki. Kocham każda wodę. Jeziora, morza i rzeki. W Warszawie już wiosna. Pozdrawiam serdecznie
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna jest piękna, ale pyli. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosna jest piękna, ale pyli. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne fotki, uwielbiam jeziora, mam takie miejsce ukochane nad jeziorem Chodeckim. Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wiosnę i wszystko co z nią jest związane. A takie łabędzie mogę podziwiać u siebie w Parku Kasprowicza. Śliczne wiosenne zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny jest ten łabędź.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne widoki aż czuć wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zaglądasz na mojego bloga. Pozdrawiam serdecznie:)