piątek, 28 grudnia 2012

Poświątecznie, ...w czerwieni

Jeszcze kilka dni temu - Święta ubielone po dachy, 
Wczoraj - plucha, co krok to podskok, nie sposób przejść inaczej.
Dzisiaj - pełno słońca, niebo tak niebieskie, jak latem.
Co za zmienność pogody, trzy dni, a jakże niepodobne do siebie.

W domu, choć Święta minęły, choinka ma nadal znaczące miejsce.
Światełka migocą wieczorem. Niech tak jeszcze pozostanie, choć  przez jakiś czas. 
Za bardzo lubię ten klimat, żeby tak szybko z niego zrezygnować.




Czerwień  
Świąteczny kolor. Nie tylko Mikołaj lubi czerwień, ja także:)


Święta się skończyły, kolor pozostanie
Lubię go za intensywność, za podnoszenie nastroju, za miłe skojarzenia...


Pozdrawiam serdecznie:)



26 komentarzy:

  1. U mnie też jeszcze choinka stoi i przypomina czas Świąt :). Lubię też czerwień, bo to bardzo ciepły kolor. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię wieczorem posiedzieć przy oświetlonej światełkami choince. Bardzo miły akcent długich wieczorów.
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. Rot und Weihnachten gehören zusammen meine Liebe, es strahlt Wärme aus. Ja das Wetter spielt in diesem Jahr verrückt. Hoffe Du hattest ein schönes Fest.

    Schöne Tag zwischen den Jahren und liebe Grüße
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liebe Angelika, wichtige Farben von Weihnachten sind rot, grün und weiß.
      Alle sind schönen.
      Liebe Grüße

      Usuń
  3. Kobieta zmienną jest, a pogoda jeszcze bardziej, na to wpływu nie mamy.Świątecznie jest u mnie również [uwielbiam ten okres] pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusiu, u mnie rozjaśniało oblicze zimy. Świeci słońce od rana do wieczora. Nie wiem jak u Ciebie, życzę takiej samej pogody. Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Nasza malutka choinka też jeszcze stoi, jednak dominuje na niej srebro. Kolor czerwony kojarzy się z ogniem i ciepłem domowego ogniska.
    U nas też piękna pogoda, prawie wiosenna. Ciekawa jestem, jakie będą te miesiące, które pozostaną nam do wiosny.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę, Aniu, żeby te miesiące mijały miło i spokojnie, najlepiej z taką pogodą jak teraz. Buziaki przesyłam**

      Usuń
  5. No popatrz, Akwamarynko, a niektórym czerwień tak brzydko się kojarzy...politycznie. Zapisuję się do Klubu Miłośników Czerwieni!
    Niech nam będzie czerwono i cieplutko cały rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Kojarzy, się, kojarzy, a to taki ładny kolor. Ja mam swój ulubiony odcień. I czasem się w nim obnaszam:)
      Bet, Tobie też wszystkiego co z dobrem się kojarzy. I ciepła jak najwięcej. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Twoje zdjęcia jak zwykle zniewalają. Są piękne.
    Oczywiście, że u mnie tez jest jeszcze choinka ( choinki)
    Też nie wstydzę się czerwieni. Mam dużo elementów w tym politycznym kolorze.
    A pogoda? od świąt jest szaro, mglisto, pochmurno...
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo, nie wyobrażam sobie Świąt bez tego koloru. A i po Świętach często mam z nim do czynienia:).
      Na Mazowsza piękna pogoda od kilku dni. Takiej i Tobie, Łucjo, życzę. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Święta,święta i po świętach,nikt już o nich nie pamięta,
    bo Sylwester już za pasem,
    bawmy się ostro w tym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Klik dobry:)
    U mnie na choince dominuje czerwień. W ogóle... wszystko co czerwone jest ładne i energetyczne.

    Czy życzenia energetycznego Nowego 2013 Roku będą na miejscu? Jeśli tak, to takiego właśnie życzę. Także zdrowego i szczęśliwego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, alEllu, za piękne życzenia, odwzajemniam, niech i dla Ciebie nadchodzący rok będzie energetyczny. Pomyślności na każdy dzień. Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  9. Moja choinka upleciona jest z maleńkich szyszek i tez przeważa czerwień. A nieb nad Pyrkowem dzisiaj jak w Zatoce Neapolitańskiej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa choineczka. Zdaje się, że szyszki są jakoś zakonserwowane do tworzenia takich dzieł, bo w naturze wyschnięte rozwijają się niczym kwiaty.
      Andante, Twoje niebo jest również nad Mazowszem. Piękne, niebieskie tylko bocianów na nim brak.
      Ściskam serdecznie*

      Usuń
  10. *´¨`*•.¸♥♥¸.•*´¨`*•. ¸♥¨`*•.¸♥♥¸.•*´¨`*• .¸♥
    ¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.
    *...* ::::::::╔════*☆.¸.☆*'════╗ ::::::::*...*
    *¨`*•♫..•:║ FELIZ AÑO NUEVO ║ ::*¨`*•♫.•
    *...* ::::::::╚════*☆.¸.☆*'════╝ ::::::::*...*
    ¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.
    ♥♥¸.•*´¨`*•. ¸♥¨`*•.¸♥♥¸.•*´¨`*• .¸♥.•*´¨`*•

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Carolina, thank you for the happy star. Let accompany me for all the days of the new year. For you too:)
      Hugs

      Usuń
  11. Ja czerwieni nie lubię. Działa na mnie jak płachta na byka. Bo jestem z pod znaku Byka:) Ja to czekam na koniec lutego. Wtedy zaczynam czuć wiosnę i wiosenno-letnie plany:)
    Ta porę roku biorę na przeczekanie.
    Pozdrawiam
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vojtku, gdyby nie Twoja towarzyska natura, pomyślałabym, żeś miś i najchętniej zasnąłbyś na ten czas, a Ty byk i wiosny potrzebujesz :). Szybko zleci, ani się obejrzysz.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  12. Lubię czerwień, szczególnie w połączeniu z bielą. Nastrój poświąteczny jest wspaniały, leniwy i spokojny. Do tego grzaniec i delikatne światło. Szkoda, że za oknem brakuje śniegu, bo byłoby idealnie. Pozdrawiam, jeszcze raz wszystkiego dobrego w 2013 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzańca nie piłam, ale wierzę na słowo, że musi smakować:) A delikatne światło aż się prosi podczas takiego leniuchowania:)
      I Tobie Zbyszku szczęśliwego roku 2013. Pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Lubię też czerwony, ale nie na sobie...
    Szczęśliwego Nowego roku i szampańskiej zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem zakładam czerwone rzeczy. Nie każdy odcień mi odpowiada, na szczęście jest w czym wybierać:) A ten świąteczny raczej wszyscy lubimy.
      Dziękuję za życzenia. Wszystkiego dobrego, Jaguś, niech się spełnia! Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Miło mi, że zaglądasz na mojego bloga. Pozdrawiam serdecznie:)