piątek, 1 marca 2013

Jak minął dzień?




Mam nadzieję, że Wam minął przyjemnie, bez zmartwień i większych problemów.
A u mnie:
od rana towarzyszyła mi piosenka...


Tak więc śniadanie zjadłam z papugami, słuchając głosu mojego ulubieńca:)

Z radia usłyszałam bardzo pozytywną informację: dzień jest dłuższy od najkrótszego dnia 
w roku już o 3 godz. i 5 min.
Ależ ten czas szybko leci! Jeszcze nie tak dawno zjedzenie śniadania nie było możliwe bez włączonego światła...(no chyba, że ktoś zaczyna dzień po 8-mej:)).


Wprawdzie poranek nie był słoneczny, więc sobie zamieszczę zdjęcie z innego dnia, bardzo zimowego, ale pięknie słonecznego. 
Za to w ciągu dnia miałam przyjemność się z nim spotkać:) Czyżby pierwsze koty za płoty i słońce swoje humory pozostawiło gdzieś daleko chen?



Warszawa, mimo wszystko, da się lubić:)


A ja ostatnio zapracowana. Przyznaję, trochę nie nadążam.


...
Jeszcze posłucham coś spokojnego... i czas spać:)


P.S. Mam nadzieję, że po niedzieli znajdę więcej czasu, także i dla blogosfery.
Bardzo dziękuje za odwiedziny:) Już niebawem Was odwiedzę.

Pozdrawiam serdecznie:)

19 komentarzy:

  1. Wczoraj było trochę słońca, dzisiaj znowu szaro na niebie :). Cz. Niemena też uwielbiam. Bardzo podoba mi się Twój kolaż, powiększyłam go i podziwiałam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.youtube.com/watch?v=v4JZqoloPAo

    Pozdrawiam Anzai

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja so langsam kommt der Frühling liebe Akwamaryna. Schöne Fotos und eine herliche Collage zeigst Du heute.
    Hier ist es seit Tagen grau, ein wenig Sonne wäre schön. Die ersten Blumen strecken ihre Köpfchen raus und wollen ans Licht.

    Liebe Wochenendgrüße
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie już od dwóch dni jest piękna, słoneczna pogoda, aż chce się żyć... :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli zycze tak pieknego dnia i dzisiaj!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj było pięknie i dzisiaj też się zanosi... Wiosna nadciąga.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosnę się czuje...nawet jak jej jeszcze nie widać. Wypatrujmy więc.

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym roku doświadczyłam trzech słonecznych dni. To prawdziwy "sukces".
    W czwartek szukałam oznak wiosny. Namiastki spotkałam.
    Wszyscy już na nią czekamy.
    Serdecznie pozdrawiam. Życzę miłej soboty i niedzieli.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie dzisiaj jakoś nieśmiało słonko przebija się przez chmury, ale jest zimno i wiatr wieje niemiły....
    Czekam na wiosnę!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie od samego rana świeciło słońce na błękitnym niebie. Aż dusza się radowała!
    Czesław Niemen to też mój ulubiony piosenkarz.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień zleciał dobrze.Cześka Niemena bardzo lubię. Mieszkał na Żoliborz na Wieniawskiego. Czasami Go spotykałem.
    A muzyka filmowa Morricone jest nie do zastąpienia i nie do podrobienia. Pozdrawiam serdecznie wraz z moim nowym wpisem :)
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj widać że dzień już dłuższy i dla mnie to też dobra wiadomość:))ale to chyba jedyny pozytyw dzisiejszego dnia:(może jutro będzie lepiej:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello dear Friend, how beautiful is Varsovia at dawn, so romantic! i think spring is very close, so that the life reborn, sun will shine more cheerful flowers give away their perfume all around, spring is coming and everything is back to live!
    Have a great Sunday, enjoy these beautiful days.

    OdpowiedzUsuń
  14. Słoneczko nie śmiało wyglądało za chmurek ...jest to dla mnie najpiękniejszy dar na cały dzień...fajne zdjecia ...Miłej słonecznej niedzieli pa...

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne przerywniki muzyczne. I oby zawsze zaczynały się tak dni - łagodnie, beztrosko i smacznie przede wszystkim. Wiosna już wygląda zza chmur, więc będzie więcej czasu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niedziela, dłużej śpimy, nie gonimy czasu w bród, ale pogoda była wietrzna [nie do spacerów] Warszawę uwielbiam na zdjęciach-gorzej jak muszę spędzić tam trochę czasu [korki i ten pospiech mnie dobijają] pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  17. Pozdrawiam serdecznie i daje tylko sygnał ,ze byłam kiepsko się czuje, zasypiam na stojąco.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dni będą coraz dłuższe a słoneczka coraz więcej. U nas krokusy już kwitną a hiacynty i tulipany wystawiły łebki z ziemi - to znak wiosny, nieodwołalnie. Dziękuję za przypomnienie Niemena. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie wiosna. i ciesze się, ze już nie mieszkam w warszawie, tylko na wsi.
    no, ale ja na emetyturce jestem i nigdzie mi sie nie spieszy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zaglądasz na mojego bloga. Pozdrawiam serdecznie:)