sobota, 21 września 2013

Kwiatowe lato

W tym roku ogród mój nieco podupadł, kwiatów żadnych nie przybyło, a te, które rosną walczą z psimi zębami, które ich często podgryzają. 
Myślałam o jakimś płotku, ale dałam szanse na oswojenie się czworonogowi. Może w roślinach widzi potwory, które kielichami wciągną go do swojego wnętrza? 
Albo jeszcze gorzej: złapią i będą tarmosić te rozwichrzone uszy, które w zależności od zasłyszanego dźwięku  z zewnątrz i psiego nastroju, kładą się, to są na wpół oklapnięte, to znów sterczą niczym namioty na polu biwakowym.

Raz jakiś rozwinięty kwiat padnie ofiarą, to znów podkopana roślina traci swoje korzenie.
Ech, zęby ostre, pazury długie, a oczy takiego czasem smutasa zrobią, że nie wiadomo kto zawinił, a kto poszkodowany...

I trochę kwiatów  dla porównania z tymi co zakwitną w przyszłym roku:)





  Pozdrawiam serdecznie:)


12 komentarzy:

  1. Taki cieplutki i kwiatowy ten Twój post....Szczególnie ze plucha za oknem... Całuski pa...

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jest bajecznie. Jesien cudna;
    Wiec mam dzisiaj wychodne...
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam dzisiaj na jesiennym spacerze. Jeszcze nie złota, ale potwierdzam, jesień jest cudna!
      Pozdrawiam*

      Usuń
  3. Piesio cudowny!
    Kwiaty przepiękne. Muszą nas cieszyć na fotografiach, bo na te w ogrodach musimy czekać cały rok prawie.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, właśnie przeglądałam zdjęcia z kwiatami, jeszcze sporo do pokazania:)
      Pozdrawiam Jolu*

      Usuń
  4. Wielu moich sąsiadów ma psy, ale one nie niszczą niczego na działce, choć kiedyś widziałam jamnika, który wszędzie kopał doły i właściciele musieli przywiązywać go do wiśni.
    Kwiaty przepiękne.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja sunia jak na razie zasłużyła sobie na miano niszczyciela.
      Mam nadzieję, że do wiosny jej to przejdzie.
      Pozdrawiam Aniu*

      Usuń
  5. Z tych wszystkich kwiatów najpiękniejszy psi pysk. Ach te oczy....

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło popatrzeć na te piękne kwiaty i ich wspaniałe kolory. Przyjemniej się robi na sercu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie co oglądać zimą. Ja bardzo lubię przeglądać zdjęcia.
    Pozdrawiam Haniu

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zaglądasz na mojego bloga. Pozdrawiam serdecznie:)