sobota, 11 kwietnia 2015

Pochmurne myśli jak kwiecień, plecień...



Pochmurny dzień ma swój urok,

Widzę go tajemniczym, nieodgadnionym, wydawałoby się, że niespodziewanie rejestruje się w pamięci każda następna godzina.

Jest jakby spokojniej,

pomimo zgaszonego nieba spoglądam jasno w kolejne kwadranse...


„W pochmurny dzień, gdy szary cień. Przesłoni barwy świata nam..." 
~~*~~
Nie zawsze myśli przeganiają chmury,
nie zawsze słońce przebija się przez nie,
barwy dnia  chcą o czymś powiedzieć,
słuchając sercem widzimy je tak... jak myślimy...
~~*~~
Pogoda zmienną jest, 
Dzisiejsza aura za oknem optymistyczna, wiosenne odgłosy wiosny, wiosenne barwy cieszą oczy...



 Życzę Wam miłej, słonecznej soboty i niedzieli.

15 komentarzy:

  1. Pochwała dnia pochmurnego jest znakomita.
    W końcu w takie dni też żyjemy i odbieramy kolory tego świata.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdjęciu z latarniami zagęstwiłaś jakoś gałęzie drzew czy one tak same z siebie mur utworzyły? Pięknie ta gęstwina wygląda. Myślę, że w słoneczny dzień efekt gęstości by znikł. Tak więc jest kolejny plus dla pochmurnego:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami warto odpocząć od słońca i kolorów.
    Ciekawie i nastrojowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwyca mnie szczególnie drugie zdjęcie. Lekko odrealnione, wyląda jak namalowany obraz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście każdy dzień ma swój urok, ale ja wolę słoneczne dni , pozdrawiam ciepło Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne fotografie. U nas również dziś silny wiatr, chmury i bigos w pogodzie. Byłam na basenie, wyjrzałam przy okazji na morze, sztorm dziś dość duży. Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fotka nr dwa - młodopolacy by Cię wychwalali! Duch Wyspiańskiego lubo Mehoffera gdzieś nad Tobą czuwa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Klik dobry:)
    Tak, tak! Niech chociaż w sobotę i niedzielę będzie słońce. Jest wtedy milej. Artyzm pochmurności dobry na zdjęciach i w malarstwie.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja lubię kwiecień. Wszak to miesiąc moich urodzin:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wiosnę. Na Twoich zdjęciach wygląda niczym z obrazów.
    Jestem zachwycona.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  12. No, kwiecień- plecień coś szaleje, bo jeden dzień jest ciepły i słoneczny, a następny szary i prawie mroźny.
    Ciekawa jestem, jak nazywa się ten różowy kwiatek. Czyżby to jakaś odmiana pierwiosnka?
    Życzę miłych i ciepłych dni rozświetlonych słońcem.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zaglądasz na mojego bloga. Pozdrawiam serdecznie:)